תבעת את חברת הביטוח ותביעתך נדחתה ? קיבלת פיצוי חלקי בלבד ? אל תוותר על זכויותיך !
תבעת את חברת הביטוח ותביעתך נדחתה ? קיבלת פיצוי חלקי בלבד ? אל תוותר על זכויותיך !
תביעת ביטוח בסיוע עו"ד מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי. מה שבטוח – לא מוותרים לביטוח!
תביעת ביטוח בסיוע עו"ד מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי. מה שבטוח – לא מוותרים לביטוח!
תביעת אחריות מקצועית

תבעתם את חברת הביטוח ותביעתכם נדחתה ? שולם לכם סכום נמוך מזה המגיע לכם ?

אל תוותרו על זכויותיכם

מומלץ לפנות בהקדם לעורך דין מנוסה בתחום תביעות ביטוח, שכן, בהתנהלות מקצועית ונכונה מול חברת הביטוח ניתן לקבל את מלוא הכספים והזכויות לעיתים גם ללא הגשת תביעה לבית המשפט.

הנתונים מוכיחים כי תביעת ביטוח בסיוע עו"ד מומחה- מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי.

מה שבטוח לא מוותרים לביטוח!

 

מהי תביעת אחריות מקצועית ?

תביעת אחריות מקצועית הנה תביעת נזיקין נגד בעל מקצוע חופשי (עורך דין, רואה חשבון, יועץ מס, מהנדס, אופטומטריסט וכיוצ"ב) אשר הפר חובה מקצועית, התרשל או הפר חובה שבחוק במסגרת השירות המקצועי שנתן.

 

מתי ניתן לתבוע ?

אם כתוצאה מהפרת חובתו המקצועית, רשלנותו, מחדליו או טיפולו החסר של בעל מקצוע (או עובד מטעמו) נגרם נזק כספי או אז קמה הזכות להגיש תביעה במטרה לקבל פיצוי על הנזקים שנגרמו ויגרמו בעקבות כך.

 

את מי תובעים ?

בתביעת אחריות מקצועית תובעים את בעל המקצוע גורם הנזק, את מעסיקו של בעל המקצוע המזיק (ככול שיש) ואת חברת הביטוח בה היה בעל המקצוע מבוטח בפוליסת אחריות מקצועית.

 

 הקושי ?

במהלך השנים הרבות בהן מנהל משרדנו תביעות אחריות מקצועית הבחנו, כי בעלי מקצוע רבים כלל אינם מבוטחים, דבר אשר הביא לכך שללקוחות אשר נגרם להם נזק עקב השירות, היה קושי של ממש להיפרע מאיש המקצוע הרשלן. אי לכך אנו ממליצים בחום בטרם שכירת שרותיו, של כל איש מקצוע, לבדוק היטב שיש לו ביטוח אחריות מקצועית מתאים ובתוקף.

 

למה אנחנו ?

כמי שייצג למעלה מעשר שנים חברות ביטוח אל מול תובעים וניזוקים, וכיום מייצג לקוחות בתביעות נגד חברות ביטוח ומזיקים, ייחודו של משרד אורי תבור ושות' הינה הכרות מעמיקה עם דרך "פעולתן" ו"חשיבתן" של חברות הביטוח והפועלים מטעמן.

הידע והניסיון שנצבר בעבודה רבת שנים בעבור חברות ביטוח וניהול תביעות רבות עבור לקוחות נגד חברות ביטוח ומזיקים, מאפשר למשרד תבור ושות' את הניסיון וההבנה היסודית של שני צידי המתרס,ומקנה למשרד את היתרון המשמעותי ואת המקצועיות הגבוהה ביותר בתחום.

יתרונות אלו בשילוב יצירתיות משפטית, נחישות ורצון לעזור וללוות את לקוחותינו אל הצדק, הובילו את משרדינו להיות המשרד המומחה והמוביל בתחום תביעות הביטוח והנזיקין.

לבדיקת סיכויי התביעה שלך

ללא התחייבות מלא/י את פרטי המקרה ונחזור אלייך בהקדם