תבעת את המוסד לביטוח לאומי ותביעתך נדחתה? אל תוותר על זכויותיך!
תבעת את המוסד לביטוח לאומי ותביעתך נדחתה? אל תוותר על זכויותיך!
תביעה בסיוע עו"ד מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי. מה שבטוח – לא מוותרים לביטוח!
תביעה בסיוע עו"ד מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי. מה שבטוח – לא מוותרים לביטוח!
תביעה בגין מחלת הסוכרת

תבעתם את המוסד לביטוח לאומי ותביעתכם נדחתה ? שולם לכם סכום נמוך מזה המגיע לכם ?

אל תוותרו על זכויותיכם

מומלץ לפנות בהקדם לעורך דין מנוסה בתחום הביטוח הלאומי, שכן, בהתנהלות מקצועית ונכונה מול הביטוח הלאומי וייצוג מקצועי בוועדות המוסד ניתן לקבל את מלוא הזכות המגיעה לכם.

הנתונים מוכיחים כי תביעת ביטוח לאומי בסיוע עו"ד מומחה- מגדילה את סיכויי התביעה.

מה שבטוח לא מוותרים לביטוח הלאומי!

 

מהי מחלת הסוכרת ?

מחלת הסוכרת היא מחלה מטבולית המאופיינת בריכוז גבוה של גלוקוז בדם ובשתן בגלל בעיה כלשהי בייצור אינסולין או בקליטתו כאשר שלוש צורות עיקריות מוכרות לסוכרת: סוכרת מסוג 1 ("סוכרת נעורים"), סוכרת מסוג 2, וסוכרת בהריון.

ידוע, כי מחלת הסוכרת גורמת למספר בעיות שכיחות כגון התקף לב, טרשת עורקים, עיוורון, אי ספיקת כליות, נזק למערכת העצבים המרכזית ול"רגל סוכרתית".

 

את מי תובעים ?

כל אדם שהוכר על ידי רופא כחולה בסכרת יכול להגיש למוסד לביטוח הלאומי תביעה להכרה בנכות במסגרתה תבחן זכאותו לקצבת נכות כללית.

 

תנאי הזכאות לקבל גמלת נכות כללית כתוצאה מהמחלה ?

על מנת להיות זכאים לקבלת גמלת נכות כללית כתוצאה מהמחלה נדרש שרופא הוועדה יקבע נכות רפואית בשיעור של 60% או 40%, כתלות בליקויים הרפואיים, ובנוסף שפקיד התביעות יקבע שקיימת ירידה של לפחות 50% מהכושר להשתכר או לתפקד במשק הבית (לעקרת בית נכה).

 

תביעתכם נדחתה מה עושים ?

במידה ותביעתכם לנכות כללית נדחתה ניתן להגיש ערעור או לדרוש, בחלוף שישה חודשים, בדיקה חוזרת.

 

ייצוג עורך דין בהליכי הביטוח הלאומי ?

במהלך השנים הרבות בהן מטפל משרדנו בתביעות ביטוח לאומי ראינו, כי לקוחות רבים ניסו לטפל בעצמם בהליכים מול הביטוח הלאומי ותביעתם נדחתה או אז, ולאחר הדרך הארוכה שעשו, התייאשו וויתרו על זכויותיהם לפי חוק.

אז אמנם ההתמודדות עם המוסד לביטוח הלאומי אינה התמודדות פשוטה אך כדאי לדעת – זכותכם לקבל ייצוג מעורך דין המתמחה בתחום, אשר ילווה אתכם בוועדות הרפואיות וידבר בשמכם, אשר יטפל עבורכם בכול ההליכים ואשר ידאג למיצוי מלא ומהיר של זכויותיכם.

 

למה אנחנו ?

כמי שמייצג שנים רבות לקוחות פרטיים בהליכים נגד המוסד לביטוח לאומי ובתביעות נגד חברות ביטוח,ייחודו של משרד אורי תבור ושות' הינה היכרות מעמיקה עם דרכי "פעולתן" ו"חשיבתן" של הפועלים מטעם המוסדות והארגונים אשר מנגד.

הידע והניסיון שנצבר בעבודה רבת שנים עבור לקוחות פרטיים ובניהול תביעות והליכים עבור חברות ביטוח מאפשר למשרד תבור ושות' את ההתמחות המשולבת, הן בתחום דיני הביטוח, הן בתחום דיני הנזיקין והן בתחום תאונות העבודה והביטוח הלאומי, שילוב המאפשר מתן שרות מקצועי ושלם ללקוח, דבר המקנה למשרד את היתרון המשמעותי ואת המקצועיות הגבוהה ביותר בתחום.

יתרונות אלו בשילוב יצירתיות משפטית, נחישות ורצון לעזור וללוות את לקוחותינו אל הצדק, הובילו את משרדינו להיות המשרד המומחה והמוביל בתחום תביעות הביטוח, הנזיקין והביטוח הלאומי.

לבדיקת סיכויי התביעה שלך

ללא התחייבות מלא/י את פרטי המקרה ונחזור אלייך בהקדם