תבעת את חברת הביטוח ותביעתך נדחתה ? קיבלת פיצוי חלקי בלבד ? אל תוותר על זכויותיך !
תבעת את חברת הביטוח ותביעתך נדחתה ? קיבלת פיצוי חלקי בלבד ? אל תוותר על זכויותיך !
תביעת ביטוח בסיוע עו"ד מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי. מה שבטוח – לא מוותרים לביטוח!
תביעת ביטוח בסיוע עו"ד מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי. מה שבטוח – לא מוותרים לביטוח!
תביעת מחלות קשות

חברת הביטוח דחתה את תביעת המחלה שלך? תבור ושות' עורכי דין יסייעו לך להשיג את הפיצוי המגיע לך.

מה שבטוח לא מוותרים לביטוח! אל תוותרו על זכויותיכם

מומלץ לפנות בהקדם לעורך דין מנוסה בתחום תביעות ביטוח, שכן, בהתנהלות מקצועית ונכונה מול חברת הביטוח ניתן לקבל את מלוא הכספים והזכויות לעיתים גם ללא הגשת תביעה לבית המשפט.

הנתונים מוכיחים כי תביעת ביטוח בסיוע עו"ד מומחה- מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי.

מה שבטוח לא מוותרים לביטוח!

 

מהי תביעת מחלות קשות ?

תביעת מחלה קשה הנה תביעה נגד חברת ביטוח על פי פוליסת ביטוח במסגרתה ניתן כיסוי ביטוחי למחלות קשות וארועים טראומטיים ספציפיים, המוגדרים מראש ומפורטים בפוליסה, ואשר בהתרחשותם קמה זכאות לקבלת פיצוי חד פעמי כפי שהוגדר והוסכם מראש.

 

מתי ניתן לתבוע ?

במידה ורכשתם פוליסת מחלות קשות או פוליסה אחרת הכוללת גם כיסוי "מחלות קשות" וחליתם במחלה או עברתם ארוע טראומטי פתאומי אשר מוגדר כמכוסה בפוליסה שברשותכם, הרי שיש לכם זכות לדרוש מחברת הביטוח את הפיצוי החד פעמי המגיע לכם ונקוב בפוליסה.

16203609_m

מגמות

היות וקיים שוני מהותי במחלות ובארועים הטראומטיים המכוסים בפוליסות הנמכרות על ידי חברות הביטוח השונות והיות וקיים שוני גם בהגדרות של המחלות עצמן, נגרם בלבול רב ופגיעה בזכויות של מבוטחים. לאור זאת מתערב המפקח על הביטוח ונותן הוראות המחייבות את כול חברות הביטוח, כאשר כיום קיימת הצעה של המפקח הנוגעת לפוליסות אלו ואילו בשנת 2003 הגדיר המפקח על הביטוח הגדרות רפואיות מחייבות למחלות אשר יכללו בפוליסה ולמשל ל: גידול שפיר במוח, דלקת קרום המוח, השתלות, התקף לב, סרטן, פרקינסון, צפדת (טטנוס), שבץ מוחי, איידס, תרדמת, ותשישות נפש.

 

הקושי ?

פוליסת מחלות קשות היא פוליסה הנרכשת לשעת קטסטרופה, ואולם במהלך השנים הרבות בהן מטפל משרדנו בתביעות ביטוח ראינו, כי כאשר הגיעו לאותה שעה קשה הרי שרבים הם המבוטחים המוצאים עצמם נדרשים להתמודד עם חברות הביטוח ולהילחם ארוכות על זכויותיהם, במקום להתמודד עם מחלתם.

אם גם אתם עברתם ארוע טראומטי ומצאתם את עצמכם נדרשים, בשעה קשה זו, להתמודד עם חברת הביטוח והפועלים מטעמה, מומלץ לפנות בהקדם האפשרי לעורך דין המתמחה בתחום תביעות הביטוח, אשר יקל עליכם ובהתנהלות מקצועית ונכונה יאפשר קבלת מלוא הכספים והזכויות להם אתם זכאים, לעיתים גם ללא הגשת תביעה לבית המשפט.

 

25736477_ml

 

למה אנחנו ?

כמי שייצג למעלה מעשר שנים חברות ביטוח אל מול תובעים, וכיום מייצג לקוחות בתביעות נגד חברות ביטוח, ייחודו של משרד אורי תבור ושות' – עו"ד ביטוח הינה הכרות מעמיקה עם דרך "פעולתן" ו"חשיבתן" של חברות הביטוח והפועלים מטעמן.

 

 

הידע והניסיון שנצבר בעבודה רבת שנים בעבור חברות ביטוח וניהול תביעות רבות עבור לקוחות נגד חברות ביטוח, מאפשר למשרד תבור ושות' את הניסיון וההבנה היסודית של שני צידי המתרס, ומקנה למשרד את היתרון המשמעותי ואת המקצועיות הגבוהה ביותר בתחום.

לבדיקת סיכויי התביעה שלך

ללא התחייבות מלא/י את פרטי המקרה ונחזור אלייך בהקדם