תבעת את המוסד לביטוח לאומי ותביעתך נדחתה? אל תוותר על זכויותיך!
תבעת את המוסד לביטוח לאומי ותביעתך נדחתה? אל תוותר על זכויותיך!
תביעה בסיוע עו"ד מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי. מה שבטוח – לא מוותרים לביטוח הלאומי!
תביעה בסיוע עו"ד מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי. מה שבטוח – לא מוותרים לביטוח הלאומי!
ערעור לבית הדין לעבודה

תבעתם את המוסד לביטוח לאומי ותביעתכם נדחתה ? שולם לכם סכום נמוך מזה המגיע לכם ?

אל תוותרו על זכויותיכם

מומלץ לפנות בהקדם לעורך דין מנוסה בתחום הביטוח הלאומי, שכן, בהתנהלות מקצועית ונכונה מול הביטוח הלאומי וייצוג מקצועי בוועדות המוסד ניתן לקבל את מלוא הזכות המגיעה לכם.

הנתונים מוכיחים כי תביעת ביטוח לאומי בסיוע עו"ד מומחה- מגדילה את סיכויי התביעה.

מה שבטוח לא מוותרים לביטוח הלאומי!

 

מהו ערעור לבית הדין לעבודה על וועדת עררים?

ערעור לבית הדין לעבודה הנו הליך השגה נוסף המוגש על וועדות העררים של המוסד לביטוח לאומי לאחר שזו לא קיבלה את הנימוקים או התעלמה מהטענות שהובאו בפניה, כאשר על פי החוק הערעור יוגש רק על פגמים משפטיים שנפלו בעבודת הוועדה.

 

המועד להגשת ערעור ?

ערעור על ועדה מדרג שני (ועדת עררים) יש להגיש לבית הדין לעבודה בתוך 12 חודשים מיום החלטת הועדה לעררים.

 

מתי יתערב בית הדין בהחלטת ועדת הערר ?

בית הדין לעבודה יתערב בהחלטת ועדת עררים (וועדה מדרג שני) במקרים בהם טעתה הוועדה ולמשל – לא נימקה את החלטתה כנדרש, התעלמה ממסמכים שעמדו בפניה, לא דאגה לבדיקת הנפגע על ידי מומחה רלבנטי וכיוצא באלו.

 

ייצוג בוועדות הביטוח לאומי ?

אז אמנם מילוי הטפסים הוא חלק בלעדיו לא ניתן להתחיל את ההליכים, אך החלק החשוב ביותר והמשפיע ביותר על הגמלאות המשולמות והכספים שיתקבלו בידי התובע, אם בכלל, הם החלטות הוועדות הרפואיות באשר לנכות הרפואית ממנה הוא סובל.

לאור חשיבותן המכרעת של החלטות הוועדה הרפואית מומלץ להיות מיוצג על ידי עורך דין המתמחה בתחום, אשר ילווה אתכם בוועדות הרפואיות וידבר בשמכם, אשר יטפל עבורכם במקצועיות בכול ההליכים וידאג למיצוי מלא ומהיר של זכויותיכם, כאשר ייצוג נאות והולם בוועדה יכול ויחסוך את הצורך בנקיטת הליכים נוספים ובהגשת ערעור לבית הדין, דבר החוסך זמן וממון רב.

לא פחות חשוב לדעת, היא העובדה שמרבית עורכי הדין לוקחים שכר טרחה זהה ל"יועצים" אך נותנים שרות שלם הכולל, מעבר למילוי הפרוצדוראלי של הטפסים השונים, הכנה לוועדות, ליווי אישי בוועדות הרפואיות ובמידת הצורך הגשת ערר לוועדה מדרג שני וערעור לבית הדין, עד לקבלת מלוא הזכויות על פי חוק.

 

למה אנחנו ?

כמי שמייצג שנים רבות לקוחות פרטיים בהליכים נגד המוסד לביטוח לאומי ובתביעות נגד חברות ביטוח,ייחודו של משרד אורי תבור ושות' הינה היכרות מעמיקה עם דרכי "פעולתן" ו"חשיבתן" של הפועלים מטעם המוסדות והארגונים אשר מנגד.

הידע והניסיון שנצבר בעבודה רבת שנים עבור לקוחות פרטיים ובניהול תביעות והליכים עבור חברות ביטוח מאפשר למשרד תבור ושות' את ההתמחות המשולבת, הן בתחום דיני הביטוח, הן בתחום דיני הנזיקין והן בתחום תאונות העבודה והביטוח הלאומי, שילוב המאפשר מתן שרות מקצועי ושלם ללקוח, דבר המקנה למשרד את היתרון המשמעותי ואת המקצועיות הגבוהה ביותר בתחום.

יתרונות אלו בשילוב יצירתיות משפטית, נחישות ורצון לעזור וללוות את לקוחותינו אל הצדק, הובילו את משרדינו להיות המשרד המומחה והמוביל בתחום תביעות הביטוח, הנזיקין והביטוח הלאומי.

.

לבדיקת סיכויי התביעה שלך

ללא התחייבות מלא/י את פרטי המקרה ונחזור אלייך בהקדם