תבעת את חברת הביטוח ותביעתך נדחתה ? קיבלת פיצוי חלקי בלבד ? אל תוותר על זכויותיך !
תבעת את חברת הביטוח ותביעתך נדחתה ? קיבלת פיצוי חלקי בלבד ? אל תוותר על זכויותיך !
תביעת ביטוח בסיוע עו"ד מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי. מה שבטוח – לא מוותרים לביטוח!
תביעת ביטוח בסיוע עו"ד מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי. מה שבטוח – לא מוותרים לביטוח!
תביעת תאונות אישיות

תבעתם את חברת הביטוח ותביעתכם נדחתה ? שולם לכם סכום נמוך מזה המגיע לכם ?

אל תוותרו על זכויותיכם

מומלץ לפנות בהקדם לעורך דין מנוסה בתחום תביעות ביטוח, שכן, בהתנהלות מקצועית ונכונה מול חברת הביטוח ניתן לקבל את מלוא הכספים והזכויות לעיתים גם ללא הגשת תביעה לבית המשפט.

הנתונים מוכיחים כי תביעת ביטוח בסיוע עו"ד מומחה- מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי.

מה שבטוח לא מוותרים לביטוח!

 

מהי תביעת תאונות אישיות ?

תביעת תאונות אישית הנה תביעה נגד חברת ביטוח על פי פוליסת ביטוח במסגרתה ניתן כיסוי ביטוחי לתוצאה אפשרית של ארוע תאונתי, המוגדרת מראש ומפורטת בפוליסה, ואשר בהתרחשותה קמה הזכאות לקבלת פיצוי חד פעמי כפי שהוגדר והוסכם מראש.

 

מהו ארוע תאונתי ?

ל"ארוע תאונתי" אין הגדרה אחידה ומחייבת, אך לרוב הוא מוגדר, בפוליסות הביטוח השונות, כחבלה גופנית כתוצאה מארוע פתאומי ובלתי צפוי מראש על ידי גורם חיצוני וגלוי לעין.

 

מתי ניתן לתבוע ?

פוליסת תאונות אישיות הנה פוליסה המכסה תוצאות אפשריות של ארוע תאונתי כגון: נכות צמיתה עקב תאונה, אובדן כושר עבודה עקב תאונה, מוות עקב תאונה, שברים וכוויות עקב תאונה, מצב סיעודי עקב תאונה, ועוד מגוון כיסויים אפשריים ובלבד שהם עקב תאונה.  

אי לכך, בהתרחשות תאונה וככול שנגרמה התוצאה המבוטחת המוגדרת ומפורטת בפוליסה או אז קמה הזכאות להגיש תביעה ולקבל את הפיצוי המוגדר מחברת הביטוח.

חשוב לדעת – ככלל, הכיסוי שניתן למבוטחים בפוליסת ביטוח תאונות אישיות נותן כיסוי בכל שעה ובכל מקום ברחבי תבל.

 

האם הביטוח הוא פרטי או חובה ?

ככלל פוליסת תאונות אישיות הנה פוליסה אותה רוכש המבוטח מבחירה, ואולם ישנם מקרים ספציפיים בהם החוק מחייב רכישה של פוליסת ביטוח תאונות אישיות בעבור קבוצה מוגדרת של אנשים וכך למשל – חוק חינוך חובה מחייב את כל בתי הספר לרכוש פוליסת תאונות אישיות עבור התלמידים וחוק הספורט מחייב אגודות ספורט לבטח את הספורטאים הנוטלים חלק בתחרויות ספורט המאורגנות על ידם או מטעמם.

 

למה אנחנו ?

כמי שייצג למעלה מעשר שנים חברות ביטוח אל מול תובעים, וכיום מייצג לקוחות בתביעות נגד חברות ביטוח, ייחודו של משרד אורי תבור ושות'  עו"ד ביטוח הינה הכרות מעמיקה עם דרך "פעולתן" ו"חשיבתן" של חברות הביטוח והפועלים מטעמן.

הידע והניסיון שנצבר בעבודה רבת שנים בעבור חברות ביטוח וניהול תביעות רבות עבור לקוחות נגד חברות ביטוח, מאפשר למשרד תבור ושות' את הניסיון וההבנה היסודית של שני צידי המתרס, ומקנה למשרד את היתרון המשמעותי ואת המקצועיות הגבוהה ביותר בתחום.

התמחותו הייחודית של המשרד בתחום תביעות הביטוח מהווה מרכיב משמעותי עבור לקוחותיו ומביא לתוצאות והצלחות יוצאת דופן עבורם. יתרונות אלו בשילוב יצירתיות משפטית, נחישות ורצון לעזור וללוות את לקוחותינו אל הצדק, הובילו את משרדינו להיות המשרד המומחה והמוביל בתחום תביעות הביטוח.

לבדיקת סיכויי התביעה שלך

ללא התחייבות מלא/י את פרטי המקרה ונחזור אלייך בהקדם