תבעת את חברת הביטוח ותביעתך נדחתה ? קיבלת פיצוי חלקי בלבד ? אל תוותר על זכויותיך !
תבעת את חברת הביטוח ותביעתך נדחתה ? קיבלת פיצוי חלקי בלבד ? אל תוותר על זכויותיך !
תביעת ביטוח בסיוע עו"ד מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי. מה שבטוח – לא מוותרים לביטוח!
תביעת ביטוח בסיוע עו"ד מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי. מה שבטוח – לא מוותרים לביטוח!
תביעת אובדן כושר עבודה

חברת הביטוח דחתה את תביעת אובדן כושר העבודה שלך? תבור ושות' עורכי דין יסייעו לך להשיג את הפיצוי המגיע לך.

מה שבטוח לא מוותרים לביטוח! אל תוותרו על זכויותיכם

מומלץ לפנות בהקדם לעורך דין מנוסה בתחום תביעות ביטוח, שכן, בהתנהלות מקצועית ונכונה מול חברת הביטוח ניתן לקבל את מלוא הכספים והזכויות לעיתים גם ללא הגשת תביעה לבית המשפט.

הנתונים מוכיחים כי תביעת ביטוח בסיוע עו"ד מומחה- מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי.

מה שבטוח לא מוותרים לביטוח!

 

מהי תביעות אובדן כושר עבודה ?25506306_m

תביעת אובדן כושר עבודה הנה תביעה נגד חברת ביטוח אשר ביטחה את המבוטח בפוליסה במסגרתה ניתן כיסוי ביטוחי עבור "אובדן כושר עבודה", כהגדרתו בפוליסה, ואשר מזכה בתגמול חודשי בסכום המבוטח עליו הוסכם מראש.

 

מתי ניתן לתבוע ?

במידה והמבוטח נמצא באובדן כושר עבודה (מלא או חלקי) מכול סיבה שהיא, קמה לו הזכאות להגיש תביעתו לחברת הביטוח ולדרוש קבלת תשלום חודשי, כל עוד הוא במצב מזכה זה.

 

ההגדרה לאובדן כושר עבודה מלא 

חשוב לדעת, כי קיימים הבדלים בהגדרות לאובדן כושר עבודה מלא בין חברות הביטוח ובין פוליסה לפוליסה ואולם ככלל קיימות שתי הגדרות: פוליסת אובדן הכושר "הסטנדרטית/הרגילה" קובעת שעל מנת שהמבוטח ייחשב באי כושר עבודה עליו להוכיח שאיבד יותר מ 75% מכושרו לעבוד במקצוע בו עסק ערב התאונה או המחלה ובעיסוק סביר אחר המתאים להכשרתו, השכלתו וניסיונו ואילו פוליסת אובדן הכושר "המקצועית" מגדירה אובדן כושר עבודה כשלילת 75% מכושרו של המבוטח לעבוד במקצוע או בעיסוק ממנו התפרנס בחמש השנים שקדמו למועד המקרה שגרם לאובדן כושר העבודה.

 

30364725_m

ייצוג על ידי עורך דין 

לכאורה קבלת הפיצוי החודשי עבור אובדן כושר עבודה אמור להיות הליך פשוט, קל ומהיר ואולם, במהלך השנים הרבות בהן מטפל משרדנו בתביעות ביטוח ראינו, כי חברות הביטוח עושות כל שביכולתן להימנע מתשלום או לצמצמו תוך שהן מעלות טענות מטענות שונות, כאשר הטענה העיקרית בה הן עושות שימוש היא הטענה שהמבוטח אינו נמצא באובדן כושר עבודה כהגדרתה בפוליסה.

 

 

אם גם אתם נמצאים באובדן כושר עבודה ומצאתם את עצמכם נדרשים להתמודד עם טענות שונות של חברת ביטוח, מומלץ לפנות בהקדם האפשרי לעורך דין המתמחה בתחום תביעות הביטוח, אשר בהתנהלות מקצועית ונכונה יאפשר קבלת גמלה חודשית קבועה, לה אתם זכאים, לעיתים גם ללא הגשת תביעה לבית המשפט.

 

למה אנחנו ?

כמי שייצג למעלה מעשור חברות ביטוח אל מול תובעים, וכיום מייצג לקוחות בתביעות נגד חברות ביטוח, ייחודו של משרד אורי תבור ושות' הינה הכרות מעמיקה עם דרך "פעולתן" ו"חשיבתן" של חברות הביטוח והפועלים מטעמן.

הידע והניסיון שנצבר בעבודה רבת שנים בעבור חברות ביטוח וניהול תביעות רבות עבור לקוחות נגד חברות ביטוח, מאפשר למשרד תבור ושות' את הניסיון וההבנה היסודית של שני צידי המתרס, ומקנה למשרד את היתרון המשמעותי ואת המקצועיות הגבוהה ביותר בתחום.

התמחותו הייחודית של המשרד בתחום תביעות הביטוח מהווה מרכיב משמעותי עבור לקוחותיו ומביא לתוצאות והצלחות יוצאת דופן עבורם.

לבדיקת סיכויי התביעה שלך

ללא התחייבות מלא/י את פרטי המקרה ונחזור אלייך בהקדם