תביעת גניבת רכב
תבעת את חברת הביטוח ותביעתך נדחתה ? קיבלת פיצוי חלקי בלבד ? אל תוותר על זכויותיך !
תבעת את חברת הביטוח ותביעתך נדחתה ? קיבלת פיצוי חלקי בלבד ? אל תוותר על זכויותיך !
תביעת ביטוח בסיוע עו"ד מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי. מה שבטוח – לא מוותרים לביטוח!
תביעת ביטוח בסיוע עו"ד מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי. מה שבטוח – לא מוותרים לביטוח!
תביעת גניבת רכב

תבעתם את חברת הביטוח ותביעתכם נדחתה ? שולם לכם סכום נמוך מזה המגיע לכם ?

אל תוותרו על זכויותיכם

מומלץ לפנות בהקדם לעורך דין מנוסה בתחום תביעות ביטוח, שכן, בהתנהלות מקצועית ונכונה מול חברת הביטוח ניתן לקבל את מלוא הכספים והזכויות לעיתים גם ללא הגשת תביעה לבית המשפט.

הנתונים מוכיחים כי תביעת ביטוח בסיוע עו"ד מומחה- מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי.

מה שבטוח לא מוותרים לביטוח!

 

מהי תביעת גניבת רכב ?

תביעת גניבת רכב היא תביעת ביטוח נגד החברה אשר ביטחה את הרכב במועד קרות הגניבה, בפוליסת מקיף, בהתאם לתנאים והחריגים המפורטים בפוליסה.

 

מתי ניתן לתבוע ?

במידה ורכב היה מבוטח בביטוח מקיף ונגנב אז קמה הזכאות להגשת תביעה נגד חברת הביטוח המבטחת ולדרוש פיצוי בשווי הרכב ביום קרות הגניבה.

 

ההתיישנות ?

ההתיישנות להגשת תביעה על פי פוליסת מקיף הנה, על פי חוק חוזה ביטוח, שלוש שנים (3) מיום גניבת הרכב כאשר חשוב לדעת, כי התכתבות עם חברת הביטוח אינה עוצרת את מרוץ ההתיישנות אלא רק הגשת תביעה לבית המשפט.

 

הקושי ?

לכאורה במקרה של גניבת רכב קבלת פיצויים מחברת הביטוח אמור להיות הליך פשוט, קל ומהיר ואולם, במהלך השנים הרבות בהן ייצג משרדנו חברות ביטוח ראינו, כי חברות אלו עושות כל שביכולתן להימנע או לצמצם התשלום תוך שהן עושות שימוש בשמאים וחוקרים אשר מבססים עבורם טענות ולמשל, טענת אי עמידה בתנאי המיגון שנדרשו בפוליסה, טענות לביום הארוע וטענות באשר לגובה הפיצוי.

בהתאם, במקרה ורכבכם נגנב אנו ממליצים לפנות בהקדם האפשרי לעורך דין המתמחה בתחום תביעות הביטוח אשר ילווה אתכם מתחילת הדרך, ימליץ וינווט את תביעתכם, כך שתקבלו את מלוא כספי הפיצויים, לעיתים גם ללא הגשת תביעה לבית המשפט.

 

למה אנחנו ?

כמי שייצג למעלה מעשר שנים חברות ביטוח אל מול תובעים, וכיום מייצג לקוחות בתביעות נגד חברות ביטוח, ייחודו של משרד אורי תבור ושות' הינה הכרות מעמיקה עם דרך "פעולתן" ו"חשיבתן" של חברות הביטוח והפועלים מטעמן.

הידע והניסיון שנצבר בעבודה רבת שנים בעבור חברות ביטוח וניהול תביעות רבות עבור לקוחות נגד חברות ביטוח, מאפשר למשרד תבור ושות' את הניסיון וההבנה היסודית של שני צידי המתרס, ומקנה למשרד את היתרון המשמעותי ואת המקצועיות הגבוהה ביותר בתחום.

התמחותו הייחודית של המשרד בתחום תביעות הביטוח מהווה מרכיב משמעותי עבור לקוחותיו ומביא לתוצאות והצלחות יוצאת דופן עבורם. יתרונות אלו בשילוב יצירתיות משפטית, נחישות ורצון לעזור וללוות את לקוחותינו אל הצדק, הובילו את משרדינו להיות המשרד המומחה והמוביל בתחום תביעות הביטוח.

לבדיקת סיכויי התביעה שלך

ללא התחייבות מלא/י את פרטי המקרה ונחזור אלייך בהקדם