תבעת את חברת הביטוח ותביעתך נדחתה ? קיבלת פיצוי חלקי בלבד ? אל תוותר על זכויותיך !
תבעת את חברת הביטוח ותביעתך נדחתה ? קיבלת פיצוי חלקי בלבד ? אל תוותר על זכויותיך !
תביעת ביטוח בסיוע עו"ד מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי. מה שבטוח – לא מוותרים לביטוח!
תביעת ביטוח בסיוע עו"ד מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי. מה שבטוח – לא מוותרים לביטוח!

תבעתם את חברת הביטוח ותביעתכם נדחתה ? שולם לכם סכום נמוך מזה המגיע לכם ?

אל תוותרו על זכויותיכם

מומלץ לפנות בהקדם לעורך דין מנוסה בתחום תביעות ביטוח, שכן, בהתנהלות מקצועית ונכונה מול חברת הביטוח ניתן לקבל את מלוא הכספים והזכויות לעיתים גם ללא הגשת תביעה לבית המשפט.

הנתונים מוכיחים כי תביעת ביטוח בסיוע עו"ד מומחה- מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי.

מה שבטוח לא מוותרים לביטוח!

 

מהי תביעת ביטוח נסיעות לחו"ל ?

תביעת ביטוח נסיעות לחו"ל הנה תביעה נגד חברת ביטוח על פי פוליסת ביטוח אשר נרכשה מבעוד מועד לימי הנסיעה לחו"ל, כאשר בדרך כלל במסגרתה ניתן כיסוי ביטוחי מוגדר מראש לבעיות בריאות, אירועים רפואיים בחו"ל ולמקרה של אובדן או נזק למטען של הנוסעים לחו"ל.

 

מתי ניתן לתבוע ?

ככול שרכשתם ביטוח נסיעות לחו"ל טרם נסיעתכם וארע אובדן למטען ו/או ארוע רפואי המבוטח בפוליסה הרי שיש לכם זכות לדרוש מחברת הביטוח את הפיצוי ו/או את החזר ההוצאות המגיע לכם, כנקוב בפוליסה.

חשוב לדעת. ביטוח הנסיעות לחו"ל הבסיסי הנו, בין היתר, מוגבל בגיל, אינו כולל החמרה במצב בריאות קיים, אינו כולל כיסוי לסיבוכי הריון ואינו כולל ספורט אתגרי כגון סקי.

 

חשוב לדעת

במהלך השנים הרבות בהן מטפל משרדנו בתביעות ביטוח גילינו לא אחת, כי למרות שלא ידע היה לקוח משרדנו מבוטח בביטוח נסיעות לחו"ל וזאת במסגרת הביטוח שניתן בחינם על ידי חברת כרטיסי האשראי, דבר אשר זיכה אותו בפיצוי ובהחזר כספי ניכר.

 

למה אנחנו ?

כמי שייצג למעלה מעשר שנים חברות ביטוח אל מול תובעים, וכיום מייצג לקוחות בתביעות נגד חברות ביטוח, ייחודו של משרד אורי תבור ושות' – עו"ד ביטוח הינה הכרות מעמיקה עם דרך "פעולתן" ו"חשיבתן" של חברות הביטוח והפועלים מטעמן.

הידע והניסיון שנצבר בעבודה רבת שנים בעבור חברות ביטוח וניהול תביעות רבות עבור לקוחות נגד חברות ביטוח, מאפשר למשרד תבור ושות' את הניסיון וההבנה היסודית של שני צידי המתרס, ומקנה למשרד את היתרון המשמעותי ואת המקצועיות הגבוהה ביותר בתחום.

התמחותו הייחודית של המשרד בתחום תביעות הביטוח מהווה מרכיב משמעותי עבור לקוחותיו ומביא לתוצאות והצלחות יוצאת דופן עבורם.

יתרונות אלו בשילוב יצירתיות משפטית, נחישות ורצון לעזור וללוות את לקוחותינו אל הצדק, הובילו את משרדינו להיות המשרד המומחה והמוביל בתחום תביעות הביטוח.

לבדיקת סיכויי התביעה שלך

ללא התחייבות מלא/י את פרטי המקרה ונחזור אלייך בהקדם