ילדך נפגע בבית הספר? חושב שמגיע לך פיצוי?
ילדך נפגע בבית הספר? חושב שמגיע לך פיצוי?
תביעה בסיוע עו"ד מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי.
תביעה בסיוע עו"ד מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי.
תביעת תאונת תלמידים

מהי תביעת תאונות תלמידים ?

תביעת תאונות תלמידים היא "תביעת ביטוח" נגד חברת ביטוח על פי פוליסת תאונות אישיות אותה מחויב, על פי חוק חינוך חובה, כל מוסד חינוכי לרכוש עבור כול התלמידים הרשומים במוסד מגיל 5 ועד גיל 45.

 

מתי ניתן לתבוע ?

מי שרשום במוסד חינוכי ולומד בו בפועל והיה מעורב בתאונה אשר בעקבותיה – נפטר או נותרה לו נכות כתוצאה מתאונה (הגבוה מ 5%), הוא נעדר מהמוסד הלימודי עקב התאונה, נגרמו לו הוצאות עבור אמצעי עזר רפואיים ו/או הוא נדרש לתשלום הוצאות חילוץ – זכאי לתבוע את חברת הביטוח המבטחת.

 

האם הכיסוי מותנה בתאונה במסגרת המוסד החינוכי ?

פוליסה תאונות תלמידים נותנת כיסוי ביטוחי בכל שעות היממה ללא כל קשר לפעילות המוסד החינוכי ולמקום קרות התאונה, היינו גם אם התאונה ארעה בבית, במגרש הכדורסל ואף בחו"ל זכאי התלמיד, בהתאם לתנאי הפוליסה, לקבלת פיצויים.

 

האם התביעה על פי הפוליסה פוגעת בתביעות אחרות ?

תביעה על פי פוליסת תאונות אישיות אינה פוגעת באפשרות לתבוע פוליסות אחרות נוספות ואינה פוגעת באפשרות להגיש תביעת נזיקין נגד המזיק, ככל שקיים, ולקבל פיצוי כספי נוסף.

 

מה אינו מכוסה בפוליסות תאונות אישות תלמידים – מהם החריגים ?

פוליסת תאונות אישיות תלמידים אינה מכסה מחלה (שאינה נובעת מתאונה), אינה מכסה נזק שקרה לתלמיד עקב רשלנות רפואית, נזק עקב תאונת דרכים, נזק עקב תאונת עבודה, מלחמה, פעילות צבאית או פעולת איבה ואינה מכסה מי שגילו עולה על 45 ביום תחילת הכיסוי.

 

ההתיישנות ?

ההתיישנות להגשת תביעה על פי פוליסה ביטוח תלמידים היא שלוש (3) שנים בלבד מיום קרות התאונה ואולם, ככול שהתלמיד הניזוק הנו מתחת לגיל 18, המועד לתחילת ההתיישנות מתחיל עם הגיעו של התלמיד לגיל 18 ולא ממועד האירוע, קרי לתלמיד זכות להגשת תביעה נגד חברת הביטוח עד הגיעו לגיל 21.

 

למה אנחנו ?

כמי שייצג למעלה מעשר שנים חברות ביטוח אל מול תובעים, וכיום מייצג לקוחות בתביעות נגד חברות ביטוח, ייחודו של משרד אורי תבור ושות' – עו"ד ביטוח הינה הכרות מעמיקה עם דרך "פעולתן" ו"חשיבתן" של חברות הביטוח והפועלים מטעמן.

הידע והניסיון שנצבר בעבודה רבת שנים בעבור חברות ביטוח וניהול תביעות רבות עבור לקוחות נגד חברות ביטוח, מאפשר למשרד תבור ושות' את הניסיון וההבנה היסודית של שני צידי המתרס, ומקנה למשרד את היתרון המשמעותי ואת המקצועיות הגבוהה ביותר בתחום.

התמחותו הייחודית של המשרד בתחום תביעות הביטוח מהווה מרכיב משמעותי עבור לקוחותיו ומביא לתוצאות והצלחות יוצאת דופן עבורם. יתרונות אלו בשילוב יצירתיות משפטית, נחישות ורצון לעזור וללוות את לקוחותינו אל הצדק, הובילו את משרדינו להיות המשרד המומחה והמוביל בתחום תביעות הביטוח והנזיקין.

לבדיקת סיכויי התביעה שלך

ללא התחייבות מלא/י את פרטי המקרה ונחזור אלייך בהקדם