נפגעת בתאונת עבודה? חושב שמגיע לך פיצוי?
נפגעת בתאונת עבודה? חושב שמגיע לך פיצוי?
תביעה בסיוע עו"ד מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי.
תביעה בסיוע עו"ד מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי.
תביעת תאונת עבודה

תבעת בעקבות תאונת עבודה ותביעתך נדחתה?

תבור ושות' עורכי דין - משרד מנוסה ובעל הצלחות מוכחות יסייע לך במקצועיות ומסירות להשיג את הפיצוי המגיע לך.

מה שבטוח לא מוותרים לביטוח!

 

מהי תביעת תאונת עבודה ?

תביעת תאונת עבודה הנה תביעת נזיקין נגד המעסיק ונגד חברת הביטוח שביטחה אותו ב"חבות מעסיקים", בגין נזקי גוף שנגרמו לעובד במהלך ועקב עבודתו.

 

מתי ניתן לתבוע ?

כל תאונה, מחלה או פגיעה שנגרמה לעובד, בשל רשלנות או הפרת חוק, במהלך עבודתו או עקב עבודתו, הנה תאונת עבודה המזכה בהגשת תביעה וקבלת פיצויים כאשר חשוב לדעת, כי גם תאונת דרכים בדרך לעבודה או ממנה מהווה תאונת עבודה.

 30364725_m

את מי תובעים ?

כל עובד שסבל מנזקי גוף, פגיעה או מחלה שנגרמה עקב עבודתו במקום העבודה רשאי לתבוע הן את המעביד הן את חברת הביטוח שביטחה את המעביד ב"חבות מעבידים" וכן את המוסד לביטוח הלאומי. במקרה של תאונת דרכים שהיא גם תאונת עבודה זכאים לתבוע הן ביטוח החובה והן לדרוש את הזכויות מהביטוח הלאומי.

חשוב לדעת תביעת נזיקין נגד המעסיק אינה פוגעת בזכות לפנות לביטוח הלאומי ולדרוש את הזכויות המגיעות על פי חוק.

 

הקושי ?

במהלך השנים הרבות בהן מטפל משרדנו בתיקי תאונות עבודה למדנו, כי תובעים רבים אינם מתייעצים בזמן ולכן מזיקים לתביעתם אל מול המוסד לביטוח לאומי ומול חברות הביטוח, אשר עושות כל שביכולתן להימנע או לצמצם את התשלום תוך שהן עושות שימוש באמצעים וחוקרים להכין את הגנתן.

היות והתמודדות עם חברות הביטוח והפועלים מטעמן אינה התמודדות פשוטה מומלץ להקדים ולהתייעץ עם עורך דין תאונות עבודה, המתמחה בתחום, אשר ינחה וילווה ממועד מוקדם ככל הניתן לתאונה, דבר אשר ישפר את סיכוי התביעה ויגדיל את סכום הפיצוי.

 

45222783_m

 

למה אנחנו ?

כמי שייצג למעלה מעשר שנים חברות ביטוח אל מול תובעים פרטיים, וכיום מייצג לקוחות בתביעות נגד חברות ביטוח ומזיקים, ייחודו של משרד אורי תבור ושות' הינה הכרות מעמיקה עם דרך "פעולתן" ו"חשיבתן" של חברות הביטוח והפועלים מטעמן.

 

 

הידע והניסיון שנצבר בעבודה רבת שנים בעבור חברות ביטוח ובניהול תביעות רבות עבור לקוחות נגד חברות ביטוח ומזיקים, מאפשר למשרד תבור ושות' את ההתמחות המשולבת הן בתחום דיני הביטוח והן בתחום דיני הנזיקין, תאונות העבודה והביטוח הלאומי, שילוב המקנה למשרד את היתרון המשמעותי ואת המקצועיות הגבוהה ביותר בתחום.

יתרונות אלו בשילוב יצירתיות משפטית, נחישות ורצון לעזור וללוות את לקוחותינו אל הצדק, הובילו את משרדינו להיות המשרד המומחה והמוביל בתחום תביעות הביטוח והנזיקין.

לבדיקת סיכויי התביעה שלך

ללא התחייבות מלא/י את פרטי המקרה ונחזור אלייך בהקדם